Refusjon / Reklamasjon

Kjære kunde,

Vi ønsker å informere deg om viktigheten av å følge riktig prosedyre når det gjelder henvendelser angående refusjoner ved kjøp fra vår online godteributikk.

Vi ber deg vennligst om å sende alle henvendelser angående refusjoner via e-post til vår dedikerte kundeserviceteam på candyhouse.no@yahoo.com. Dette vil tillate oss å behandle forespørslene dine på en mer effektiv måte og sikre at all nødvendig informasjon blir tatt i betraktning.

Vi ønsker å opplyse deg om at på svartiden kan ta opptil 1-2 uker. Vi beklager eventuelle ulemper dette kan medføre, men vi forsikrer deg om at vi jobber hardt for å svare på alle henvendelser så raskt som mulig.

Videre vil vi benytte anledningen til å informere om at ethvert forsøk på svindel vil bli håndtert strengt i henhold til norsk lov. Dersom det blir avdekket at en kunde har forsøkt å svindle vår virksomhet, vil vi umiddelbart kontakte de rette rettslige myndighetene. Dette vil kunne medføre en anmeldelse for bedrageri.

Vi forbeholder oss også retten til å ikke besvare henvendelser som anses som useriøse eller potensielt svindelforsøk. Vi tar sikkerheten og integriteten til vår virksomhet og våre kunder svært alvorlig, og vi vil ikke nøle med å ta de nødvendige tiltakene for å beskytte oss mot slik adferd.

Takk for din forståelse og samarbeid. Vi er dedikert til å tilby deg en trygg og pålitelig handelserfaring, og vi ser frem til å betjene deg på en profesjonell og hederlig måte.

Med vennlig hilsen,

candy-slush.no